Povrat robe u roku od 100 dana
  • Dom
  • Politika povrata i povrata novca

Politika povrata i povrata novca

Icon

POVRAT ROBE

Kupac ima pravo vratiti robu bez navođenja razloga u roku od 100 dana, pri čemu je dužan sam snositi troškove povrata na dolje navedenu adresu. Kupac odgovara prodavatelju samo za smanjenje vrijednosti robe koje je nastalo rukovanjem robom na način drukčiji od onog nužnog s obzirom na njezinu prirodu i svojstva. To ne vrijedi ako prodavatelj nije kupca pravovremeno obavijestio sukladno odredbi § 1820. st. 1. toč. f). Prodavatelj ima pravo na naknadu troškova potrebnih za vraćanje robe u prvobitno stanje. (1) Ako kupac odustane od ugovora, novac mu se vraća bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od četrnaest dana od dana odustanka, uključujući sve uplate, uključujući i troškove dostave, koje je prodavatelj primio na temelju ugovora, na isti način. Novac će se na drugi način vratiti samo ako se kupac složi i ako mu time ne nastanu dodatni troškovi. (2) Ako kupac odabere drugi, skuplji način dostave od najjeftinijeg koje prodavatelj nudi, prodavatelj će vratiti troškove dostave u iznosu najjeftinijeg ponuđenog načina. (3) Prodavatelj će kupcu nadoknaditi troškove povrata robe ako ga nije pravovremeno obavijestio o obvezi snositi te troškove sukladno § 1820. st. 1. toč. g). (4) Ako kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, prodavatelj nije dužan vratiti novac prije nego što mu kupac preda robu ili dokaže da je robu poslao prodavatelju.

REKLAMACIJA ROBE

Odgovornost za oštećenje robe prelazi na kupca preuzimanjem paketa od prijevoznika. Po dostavi obavezno provjerite je li paket neoštećen, sadržaj kompletan i odgovara li narudžbi. Nedostatke, oštećenja ambalaže ili manjkajuće dijelove reklamirajte izravno kod prijevoznika prilikom preuzimanja. Sve ostale nepravilnosti u paketu prijavite nam e-mailom (info@gigaly.hr) najkasnije u roku od 48 sati od dostave. Na robu se daje dvogodišnje jamstvo, koje ne obuhvaća oštećenja nastala trošenjem, nepravilnim rukovanjem ili mehaničkim oštećenjem. Reklamacija će biti riješena bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 30 kalendarskih dana od dana prijave reklamacije. Prodavatelj će kupcu izdati potvrdu o datumu i načinu rješavanja reklamacije, uključujući potvrdu o eventualnoj popravci i trajanju radova, ili pismeno obrazloženje odbijanja reklamacije. Robu za reklamaciju pošaljite na dolje navedenu adresu uz navođenje broja narudžbe i točan opis kvara. Bez tih podataka reklamacija se ne može obraditi i roba će biti vraćena pošiljatelju.

Ako se prethodno ne dogovorimo drugačije, molimo da pošaljete cjelokupno pakiranje uključujući pribor. Robu za povrat ili reklamaciju pošaljite na adresu:

Czech Trade intermediaries s.r.o., Kaprova 42/14, 11000 Prag, Češka Republika

 

Izvanparnično rješavanje potrošačkih sporova

Ako među prodavateljem i potrošačem dođe do spora iz kupoprodajnog ugovora ili ugovora o pružanju usluga koji se ne može riješiti sporazumno, potrošač može podnijeti prijedlog za izvanparnično rješavanje spora nadležnom tijelu za rješavanje potrošačkih sporova, i to Češkoj trgovinskoj inspekciji.

Češka trgovinska inspekcija – Središnji ured, odjel ADR

Štěpánská 15, 120 00 Prag 2, E-mail: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz

Ovi Opći uvjeti poslovanja stupaju na snagu 19. svibnja 2024.

Povrat robe u roku od 100 dana

Mogućnost zamjene robe u roku od 100 dana

Najnovije ponude

Svaki tjedan novi proizvodi

Korisnička podrška

pon - pet | 8:00 - 17:30 sati

Košara

Košarica je prazna

Još nemate ništa u košarici. Nije li to šteta?